Dairy Deco

Stil, funktion och glädje

Stockholm 2017

Publicerad 2017-02-10 14:51:00 i Allmänt, inredning,

Nu är jag ju långt ifrån först på den här bollen (vilket man ju i och för sig väldigt sällan är när det gäller det stora blågula varuhuset), men kan ändå inte låta bli att lyfta fram några favoriter ur den nya kollektionen Stockholm 2017. För det stod verkligen "Bea" på många av produkterna och om ett av mina nyårslöften inte hade varit att dra ner på onödigt shoppande, så hade jag definitivt hängt på låset den 7 april. 
 
Istället nöjer jag mig med en bildkalvakad med mina favoriter ur kollektionen (som dessutom råkar vara väldigt vackert stylad). Alla bilder kommer från www.ikea.se/STOCKHOLM2017
 
 
 
 
 Eftersom jag tillhör de 48% av befolkningen som (enligt Ikeas undersökningar) värdesätter själslig balans och välmående, är det nu dags att stänga ner datorn och ta helg.
 
Jag hoppas att du gör detsamma!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Beatrice

Frilansande inredare och skribent. Fick, efter många år i storstäder runt om i världen, hjärnsläpp (typ) och tog över barndomshemmet - ett gammalt mejeri - i den lilla halländska byn. Bor där sedan två år tillsammans med man, barn och väldigt livsglad hund. Livsmotto? Sista meningarna i Robert Frosts dikt The road not taken. "Two roads diverged in a Wood, and I - I took the one less traveled by, And that has made all the difference." De raderna har ekat i mitt huvud sedan jag tog studenten och har i perioder inte gjort livet helt enkelt. Men alltid intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela